Ова нова књига о невероватном хероју добија одушевљене критике

instagram viewer

Гоблини, духови и... бели лук?! Добро сте прочитали, и овај нови графички роман о белом луку, храбром малом вегету и дивно необичном хероина, једно је од наших омиљених нових штива у сезони—то је савршена посластица за Ноћ вештица (и неће се држати ваших зуби!). Ако желите да изградите самопоуздање у вештине читања вашег малог гхоул-а (узраста од 6+) или једноставно испуните њихов пад пријатним авантуристичким читањем, Бели лук и вампир од Брее Паулсен је нова књига са фарме која вам је сада потребна на вашој полици.

Прочитајте пример поглавља Бели лук и вампир и додајте га у своју колекцију данас!

Бели лук се осећа као да увек ради нешто погрешно. Барем са својом другарицом Шаргаретом и љубазном вештицом Агнесом која је бодри, Чесница је срећна што само негује своју башту, где је лепо и безбедно. Али када њено село поврћара сазна да се крвожедни вампир доселио у оближње замак, сви се слажу да је, упркос њеном страху и самопоуздању, Бели лук очигледан избор за суочити са њим. И пошто сви рачунају на њу, Гарлиц невољно пристаје да се суочи са мистериозним вампиром, надајући се да има све што је потребно.

click fraud protection

Бели лук и вампир је сада у продаји—набавите свој примерак данас!

„У овој доњи тешици графичког романа, Гарлиц открива да је храбрија и способнија него што је икада веровала када је позвана да спасе своје пријатеље. Палета боја је фолклорна, ослањајући се на бујне земљане тонове како би истакла ово удобно мало село у којем људи и поврће живе складно - ово је узастопно.

Билтен Центра за дечију књигу (рецензија са звездицом)

„Прекрасна уметничка дела која садрже антропоморфизоване биљке и боје које подсећају на оне које се користе у причама Кејт Гринеј чине ово задовољством за читање... Савршено за читаоце поглавља и више, ово ће одушевити свакога ко жели лагану авантуру тешку пријатељству и самоостварењу."

— Листа књига

Почните да читате Бели лук и вампир са својим малим гуловима данас!

— Џејми Адерски