Această nouă carte despre un erou puțin probabil primește recenzii excelente

instagram viewer

Spiriduși, fantome și... usturoi?! Ai citit bine și acest nou roman grafic despre Usturoiul, un mic vegetal curajos și delicios de neobișnuit eroina, este una dintre lecturile noastre preferate ale sezonului - este răsfățul perfect de Halloween (și nu se va lipi de dvs. dintii!). Dacă vrei să crești încrederea în abilitățile de lectură ale micuțului tău ghoul (cu vârsta peste 6 ani) sau doar să-i umpli căderea cu o lectură confortabilă și aventuroasă, Usturoiul și vampirul de Bree Paulsen este cartea proaspătă de fermă de care ai nevoie acum pe raftul tău.

Citiți un exemplu de capitol din Usturoiul și vampirul și adaugă-l în colecția ta astăzi!

Usturoiul se simte ca și cum face mereu ceva greșit. Cel puțin cu prietena ei Morcov lângă ea și blânda vrăjitoare Agnes care o încurajează, Garlic este fericită să-și îngrijească grădina, unde este drăguță și sigură. Dar când satul ei de oameni de legume află că un vampir însetat de sânge s-a mutat în apropiere castelul, toți sunt de acord că, în ciuda fricii și a îndoielii ei, Usturoiul este alegerea evidentă pentru confrunta cu el. Și cu toată lumea contând pe ea, Garlic acceptă fără tragere de inimă să se confrunte cu vampirul misterios, sperând că are ceea ce trebuie.

click fraud protection

Usturoiul și vampirul este la vânzare acum — obțineți copia dvs. astăzi!

„În acest mângâietor de puf al unui roman grafic, Garlic descoperă că este mai curajoasă și mai capabilă decât a crezut vreodată când este chemată să-și salveze prietenii. Paleta de culori este folclorică, bazându-se pe tonuri luxuriante de pământ pentru a evidenția acest mic sat confortabil, în care oamenii și legumele trăiesc armonios - acesta este miezul cabanei în întregime.”

Buletinul Centrului pentru Cărți pentru Copii (recenzie cu stea)

„Lucrările de artă superbe care prezintă plante antropomorfizate și culori care amintesc de cele folosite în poveștile lui Kate Greenaway fac acest lucru o bucurie de citit... Perfect pentru cititorii de cărți de capitol și mai sus, acest lucru va încânta pe oricine dorește o aventură ușoară, plină de prietenie și auto-actualizare.”

- Lista de carti

Începeți să citiți Usturoiul și vampirul cu micii voștri ghouls astăzi!

— Jamie Aderski