Denne nye boken om en usannsynlig helt får strålende anmeldelser

instagram viewer

Nisser, spøkelser og... hvitløk?! Du leste riktig, og denne nye grafiske romanen om hvitløk, en modig liten grønnsak og herlig uvanlig heltinne, er en av sesongens nye favorittlesninger – det er den perfekte Halloween-godbiten (og vil ikke holde seg til tenner!). Hvis du ønsker å bygge selvtillit til din lille ghouls leseferdigheter (i alderen 6+) eller bare fylle høsten med en koselig eventyrlig lesning, Hvitløk og vampyren av Bree Paulsen er den gårdsferske boken du trenger i hyllen din nå.

Les et eksempelkapittel av Hvitløk og vampyren og legg den til samlingen din i dag!

Hvitløk føles som om hun alltid gjør noe galt. I det minste med venninnen Gulrot ved sin side og den vennlige heksen Agnes som oppmuntrer henne, er hvitløk glad for å bare stelle hagen hennes, der den er fin og trygg. Men når landsbyen hennes med grønnsaksfolk får vite at en blodtørstig vampyr har flyttet inn i nærheten slott, er de alle enige om at til tross for hennes frykt og selvtvil, er hvitløk det åpenbare valget for å konfrontere ham. Og med alle som stoler på henne, går Garlic motvillig med på å møte den mystiske vampyren, i håp om at hun har det som trengs.

click fraud protection

Hvitløk og vampyren er i salg nå - få ditt eksemplar i dag!

"I denne dundynen i en grafisk roman oppdager Garlic at hun er modigere og dyktigere enn hun noen gang trodde når hun blir bedt om å redde vennene sine. Fargepaletten er folkloristisk, og trekker på frodige jordfarger for å fremheve denne koselige lille landsbyen der mennesker og grønnsaker lever harmonisk - dette er cottagecore tvers igjennom."

Bulletin fra Senter for barnebøker (stjernemerket anmeldelse)

"Nydelige kunstverk med antropomorfiserte planter og farger som minner om de som brukes i Kate Greenaway-historier gjør dette til en fryd å lese... Perfekt for kapittelboklesere og oppover, dette vil glede alle som ønsker et lett eventyr med mye vennskap og selvrealisering."

— Bokliste

Begynn å lese Hvitløk og vampyren med dine små ghouls i dag!

— Jamie Aderski