Dit nieuwe boek over een onwaarschijnlijke held krijgt lovende recensies

instagram viewer

Goblins, spoken en… knoflook?! Je leest het goed, en deze nieuwe graphic novel over Knoflook, een dappere kleine vegetariër en heerlijk ongewoon heldin, is een van onze favoriete nieuwe boeken van het seizoen - het is de perfecte Halloween-traktatie (en blijft niet aan je tanden!). Als je vertrouwen wilt opbouwen in de leesvaardigheid van je kleine griezel (vanaf 6 jaar) of gewoon hun herfst wilt vullen met een gezellig avontuurlijk boek, Knoflook en de vampier door Bree Paulsen is het kakelverse boek dat je nu op je plank moet hebben.

Lees een voorbeeldhoofdstuk van Knoflook en de vampier en voeg het vandaag nog toe aan je collectie!

Knoflook heeft het gevoel dat ze altijd iets verkeerd doet. In ieder geval met haar vriend Carrot aan haar zijde en de vriendelijke heks Agnes die haar aanmoedigt, is Garlic blij om haar tuin te verzorgen, waar het mooi en veilig is. Maar wanneer haar dorp van groenteboeren verneemt dat een bloeddorstige vampier is verhuisd naar het nabijgelegen kasteel, zijn ze het er allemaal over eens dat, ondanks haar angst en twijfel aan zichzelf, Knoflook de voor de hand liggende keuze is om confronteer hem. En terwijl iedereen op haar rekent, stemt Garlic er met tegenzin in om de mysterieuze vampier onder ogen te zien, in de hoop dat ze heeft wat nodig is.

click fraud protection

Knoflook en de vampier is nu te koop - haal uw exemplaar vandaag nog!

"In dit donzen dekbed van een graphic novel ontdekt Garlic dat ze moediger en capabeler is dan ze ooit had gedacht wanneer ze wordt opgeroepen om haar vrienden te redden. Het kleurenpalet is folkloristisch, gebaseerd op weelderige aardetinten om dit gezellige dorpje te benadrukken waar mensen en groenten harmonieus samenleven - dit is door en door cottagecore."

Bulletin van het Centrum voor Kinderboeken (beoordeling met ster)

"Prachtige kunstwerken met antropomorfe planten en kleuren die doen denken aan die gebruikt in Kate Greenaway-verhalen maken dit een genot om te lezen... Perfect voor lezers van hoofdstukboeken en hoger, dit zal iedereen in vervoering brengen die een licht avontuur wil waarbij vriendschap en zelfverwezenlijking centraal staan."

- Boekenlijst

Start met lezen Knoflook en de vampier met je kleine griezels vandaag!

—Jamie Aderski