Denne nye bog om en usandsynlig helt får fantastiske anmeldelser

instagram viewer

Nisser, spøgelser og... hvidløg?! Du læste rigtigt, og denne nye grafiske roman om hvidløg, en modig lille veggie og dejlig usædvanlig heltinde, er en af ​​vores yndlings nye læsninger af sæsonen - det er den perfekte Halloween-godbid (og vil ikke holde sig til din tænder!). Hvis du ønsker at opbygge tillid til din lille ghouls læsefærdigheder (i alderen 6+) eller bare fylde deres efterår med en hyggelig eventyrlig læsning, Hvidløg og vampyren af Bree Paulsen er den gårdfriske bog, du skal bruge på din hylde nu.

Læs et eksempelkapitel af Hvidløg og vampyren og føj det til din samling i dag!

Hvidløg føles som om hun altid gør noget forkert. I det mindste med veninden Gulerod ved sin side og den venlige heks Agnes, der opmuntrer hende, er hvidløg glad for bare at passe sin have, hvor den er rar og tryg. Men da hendes landsby med grøntsagsfolk erfarer, at en blodtørstig vampyr er flyttet ind i nærheden slot, er de alle enige om, at hvidløg på trods af hendes frygt og selvtvivl er det oplagte valg til konfrontere ham. Og da alle regner med hende, indvilliger Hvidløg modvilligt i at møde den mystiske vampyr i håb om, at hun har det, der skal til.

click fraud protection

Hvidløg og vampyren er til salg nu - få dit eksemplar i dag!

"I denne dundyne af en grafisk roman opdager Garlic, at hun er modigere og dygtigere, end hun nogensinde troede, da hun bliver bedt om at redde sine venner. Farvepaletten er folklorisk og trækker på frodige jordfarver for at fremhæve denne hyggelige lille landsby, hvor mennesker og grøntsager lever harmonisk - dette er cottagecore hele vejen igennem."

Bulletin fra Center for Børnebøger (stjernemarkeret anmeldelse)

"Smukke kunstværker med antropomorfiserede planter og farver, der minder om dem, der bruges i Kate Greenaway-historier, gør dette til en fornøjelse at læse... Perfekt til kapitelbogslæsere og opefter, dette vil glæde enhver, der ønsker et let eventyr, der er tungt på venskab og selvaktualisering."

— Bogliste

Begynd at læse Hvidløg og vampyren med dine små ghouls i dag!

— Jamie Aderski