Tato nová kniha o nepravděpodobném hrdinovi získává nadšené recenze

instagram viewer

Goblini, duchové a... česnek?! Čtete správně, a tento nový grafický román o česneku, odvážném malém vegetariánovi a nádherně neobvyklém heroine, je jedním z našich oblíbených novinek sezóny – je to perfektní halloweenská lahůdka (a nebude se držet vašeho zuby!). Pokud si chcete vybudovat důvěru ve čtenářské dovednosti svého malého ghúla (ve věku 6+) nebo jen vyplnit jeho podzim příjemným dobrodružným čtením, Česnek a upír od Bree Paulsen je čerstvá kniha z farmy, kterou nyní potřebujete na polici.

Česnek má pocit, že pořád dělá něco špatně. Česnek se alespoň s přítelkyní Karotkou po boku a laskavou čarodějnicí Agnes, která ji povzbuzuje, rád stará o její zahradu, kde je hezky a bezpečno. Ale když se její vesnice zeleninových lidí dozví, že se do blízkého okolí nastěhoval krvežíznivý upír Castle, všichni se shodují, že navzdory jejímu strachu a pochybám o sobě je Česnek jasnou volbou konfrontovat ho. A protože na ni všichni spoléhají, Garlic neochotně souhlasí s tím, že se tajemnému upírovi postaví, v naději, že na to má.

click fraud protection

Česnek a upír je nyní v prodeji – získejte svou kopii ještě dnes!

„V tomto utěšiteli z grafického románu Garlic zjišťuje, že je statečnější a schopnější, než kdy věřila, když je povolána, aby zachránila své přátele. Barevná paleta je folklorní, čerpá ze svěžích zemitých tónů, aby zvýraznila tuto útulnou malou vesničku, kde lidé a zelenina žijí harmonicky – tohle je skrz na skrz chatrč.“

Bulletin Centra pro dětskou knihu (recenze s hvězdičkou)

"Nádherná umělecká díla s antropomorfizovanými rostlinami a barvami připomínajícími ty, které byly použity v příbězích Kate Greenaway, je radost číst... Ideální pro čtenáře knih kapitol a starší, potěší každého, kdo chce lehké dobrodružství plné přátelství a seberealizace."

— Booklist

Začněte číst Česnek a upír se svými malými ghúly dnes!

– Jamie Aderski